Friday, June 10, 2011

Beakhir Sudah...?

 18.6.2011 dalam sejarah. emm secara rsminya aku sudah mnamatkan pengajian slma 3 thun yang bertindak sbgai pljar diploma. alhamdulillah. amin bnyk2. penat lelah 3 thun msih trasa. kngan terlalu bnyk dsini trutama dgn kwan2. yaAllah triggat suasana dlm kelas. tk henti2 gurau senda memanjang. wlpon pensyrah didapan mata. sntuhan ckup bmkna bila mlhat smuanya appy2 jew. hahaha kekadang kawan mrh gak kat aku yolew owg nk bljar aku dh bosan so mgacau time. aku bling kerts la apa laa. sowi2 erk just gurau jew tuu. kenakaln dlm kels mgacau owg opss "bju ko dgn tdung tk maching laa" haaha tulaa kata2 yg aku ungkapkan bla nmpk bdak2 pompuan dlm kls aku. kat asrama plak? hahaa kecoh dsbabkn kmi berempat. Geng Kaki Kecoh. em bila lalu jew dpn blik owg len usikan ketuk pintu blik pastu lariiiii ahahaha... tpi bkn smua yg ktuk tuu kmi k. hahaa makan ikut masa. pkul 8 ada kt kafe. klu adew ctew best mlm tu kuar lmbt skit. sbb nk tgok tv kt kafe jow. hohoo weekend? hahaha pling best siang jdi brung hantu smpi pkul yg mmpu ahaha. bsuh kain? alaaahhhh got mesin basuh ma.. pastu jalan2 ronda pekan. study last minut sudaa.. haihhh kengan smua nie msih segar dlm ingatan. papepon ku jdikn sbgai 1 suratn 1001 kngan. amin.. bye2 smua. =')

2 comments:

Unknown said...

bagus...

Unknown said...

hahahaaa... ko akan merindui aku nnti

Post a Comment

 
;