Sunday, April 8, 2012

Lepaskan Rindu =)

Salam ehem hai hehe lama gak la xupdate blog ni juga xupdate citew2 hehe mklumlah bz laa sgat yor. skunk ni aku tegah cuti semester yeay! arie khamis ritu balik dah smpi sini 1.30 pgi gaklaa naik bas pkul 9 dri alor setar xtermasuk pjalanan dri uum ke alor setar 2 jam naik bas buruk hampeh busuk bau ikan aircond hampeh nsib bek bas ke ipoh cun hihi vip gitu. ehem sampi jew mlm tu pi trus dapur wauuu suda thdang ketiuw goreng dn milo ais buatan air tagan mak aku yummy2 lepas jua rindu ak mrsa air tgan mak aku yolaa ari khmis tu ak xmkn pape bz dgn kels anto asgment, kuiz lgi pulngkn buku haihh. tulaa kehdupan student. tp skunk rest 1 week wlpon cuti awat asgment ikut ak blik adoiii geram aku. haha xpewla atew nama suda student yaa asgmnt stiasa tetap dihati.

cun tk aku snyum tgok ada prbhan?? kurus tk hihi =P

           Okla smpi jew ak ipoh bndar tcnta ini wauu bnyk gila prbhan trutama kat bndr meru cyber tu hehe kwasan umah ak gk nmpknya prbhannya bgunan yg duluny2 xnmpk kserian kini dh nmpk mega cewahh yola dlu bgunan tu dlm proces pmbuatan skunk dh upew cunlaa ehh mydin dh siap lor dgr ctew bln 7 bru bukak fuhh dekatlaa ti aku nk bshoping yoorr ibart naik basikl tnpa helmet dh smpi uisshh bas station baru pon dh siap gk adoyai pasni gak ak nk balik ipoh tu haa trun kt situu jew xpyah smpi medan gopeng emm bangga ak jdi pduduk tman meru ni kui2. hri jumaat ritu ak da laa pi kuar jln2 mlm la dgn abg aku destinasi aeon station 18 cewahh dlm brita kta aeon station 18 adlh aeon tbesar dlm malysia buat msa ni hebat kn? tpi mmg besar laa gilaa laa pnuh dgn kedai bju hrga pon cun cntik2 plak dsbabkn pnat bjalan stengah bgunan aja pilaa mkn kt kenny roger roaster sedap nyum2 pasni nk pi lgi. haha~

Kenny roger roaster fuhh sdap kot.. tpi hrga leh than haha

             Minggu ni ak penuh aktiviti lor isnin hngga khamis ada ja aktviti dh diisi smuanya lepak2 jalan2 adoii bila laa ak nk rehat ni xpewlaa atew nk lepas rindu kn so jom jalan2 laa tpi cek poket dlu yaa. dalm 2 bulan ak kt uum blik ipoh rmai dok kta aku dh krus yekew? biar btoi ak xcaya ehh so ak trylaa bju yg ketat2 dlu smpn utk msa dpn bla kurus ehh muatlaa siap longgar lgi btoilaa bngganya lgpun sluar jin ak longar gak hihi jgn jeles yor tpi bila balik sini mcm2 mkn lor adoi mcd la kfc la smuanya best2 emm oklaa tujewla nk ctew kang ctew pnjg2 leh wt novel plk ada progm rini bubye see yaa PEACE

0 comments:

Post a Comment

 
;