Wednesday, March 14, 2012

Fasa 1 BB1M

13 March 2012
Sintok - Alor Setar


      Salam okla nak pendekan cerita malas nak taip panjang2 nanti kowg gak bosan baca cewahh bajet ada pmbaca erk (mata keatas tgn kat bahu) ok ckup merepek 12 march ada laa rancang nak bershoping kt alor setar aku excited laa gak sebb dapat baucer buku so pewlgi bkn snang nk shoping guna ketas yg blogo 1 malaysia je taw haha rncg2 so komfomla sewa keta mulanya aku da kels 13 march tu selasa kng owg xda kls aku da kls java haha oit kne pilaa gak pntg tuu hbs je pkul 10 naik bas trus blik DPP kiteowg tolk pkul 11. ehem mlas ctew apa yg tjadi snng ctew "the worst day ever" faham2 jewla yg best pon time shoping jew.

brang2 BB1M Fasa 1 RM50.

          Aku macam biasa nk beli bku rujukn xdalaa kot asalnya nk beli buku tpi arghhh xda bku apa tahh jualnya so beli laa alat tulis. tgok gmbr ats smuanya rm50.70 ak bajet nk habiskn baucer 50 dlu yg lain bli bku kt uum jee. nmpk skit kn sbnar brng2 ni mhal sbb ada jnama aku ambk yg mhal2 kualiti not low2 haha demand gilaa lgpun aku xtaw nk bli apa sbb smua brng dh ada nnti beli pen xpkai kn dh rugi wlpon leh smpn taun dpn kita xtaw maybe next time pen tu dakwat kering kew apaa kew urghh keberangkalian gituu. okla aku mls nk ctew pnat asgmnt nk wat tiket bas xbli lgi ni. ishh baucer plak xhbs ehem rncgnya kmi nk pi lgi tpi kli ni mgkin akn tbaik skit sbb lain owg. (ps - kita tak boleh nak puaskn hati smua owg tpi kita boleh mnjadi seorang yg sbar) huhu bubye peace =)

2 comments:

Unknown said...

woi.. ada pula fasa2 ...
kah...kah....

Unknown said...

eh amboi cik jah kau skli komen smpi 100 erk. sibuklaa kau.

Post a Comment

 
;