Saturday, March 17, 2012

Stuck In The Moment =')

Salam sedar tak sedar dh nk masuk sebulan ak mnjadi wrga UUM tgok2 skunk dok bz wat asgmnt adoi mmg cbran gila la jdi studnt bachelor ni serius smua kne sdn bhd tk mcm time dip dlu smua pnsrah bgi tmsuk nota ke bku rujukn ke skunk ni haa nak wat asgment xda rjukan? pilaa tgedik2 cri kt pustakaan tu fuhh dhla jauh drpda dpp ak serius kne naik bas ada 1 hri tu aku duduk jew kt pustakaan tu xblik2 smpi pkul 5 sbb nk cri bku rujukn yg tbaik akhirnya jmpa mmg gila la msuk jew pustkaan pjam bku msuk skli lgi pjam bku lgi smpi hrini aku dh pjam bku 5 smuanya dn bku tsebut bkanla snipis yg anda sangka msuk dlm beg komfom tali beg anda akn ptus xpon bahu anda akn lenguh dn bla bla blaaa.. tpi apa kan daya smua bahan dn rujukan aku nk ada dlam tu knelaa pjam klu tak hbs laa aku yg lwaknya aku ni dlu xpnah lnsung pjam bku bab progming ke java ke tpi kli ni haaha ak dh pjam gara2 nak wt projek final yeayy!! memenuhkan otak dgn coding2 merepek. gilaa eh!


              Alhamdulillah sekrang ak happy sbb dh jmpa kwan2 yg sporting, rock??, funz dn pling penting ada skap setia kwan kekadang bla lepak, gurau, ktawa sma2 dgn kwan2 bru ak ni tetitik airmata aku sbb trigat kwan lama aku time dip mmg xbloh bndingkn khebtan time dip dlu ya Allah aku rindu kwan2 aku dlu serius mmg ak rindu depa ish airmata ni jgn laa jatuh. em kowg mmg the best one la. em ak kt snie emm papepon ak kne truskn hdup sbb cbran aku msh pnjang mmg dugaan kita xleh lrikn kne gak hadapi dgn tbah dn hikmah so smile don't looking the back cayok2 PEACE =')

=')


0 comments:

Post a Comment

 
;