Friday, March 2, 2012

Yakin Akan Cuba Buat

salam hem dh 3 mggu aku disini bnyk pngalamn ditimba, celoteh kekelas, ragam sahabat haihh saborjewlaa. so klas aku pon dh start mggu ni jew dh kne wat kuiz adoii sbjek statitik tuu pgi2 aku dh menstudy chapter 1 haha smpi dlm bas aku pgang nota yolew tkut siot aku ni bknla pkar math pon. msuk jew klas pnsrah bgi kerts jwab kuiz haha tkjut aku tgok snng haha ak jwab balun smua soaln section keduany plng kagum aku bca sila brikn detail pensrah ahaha email, no tel aku xigt so mcm biasa mnjdi zirafah jap nsb bek kls mcm audi snng nk tgok owg dpn haha shhhh rahsiaa kita2 ajaa k.

nila portal learning zone. pljar uum wjib kne layari ni stp hri smua kls dn hebahan dlm ni 

            Okla asgment kdua dpt plak wauuu gilaa laa aku tgoknya sbjek HCI fuhhh 3 skli kne siapkn anto pda 21.3 xleh rjuk bku, xleh copy paste smuanya ats kajian selidik sndri. mati aku nk mengkjinya induvidual plak tu em xpew aku yakin leh wat sbb 2 drpda 3 tu asgmnt aku pnah wat time diplma dlu thank to en shahril hehe cma yg ptama tu jew haihh case study. kne kaji tntg microsft excel doakn laa yg tbaik ok ameen =)

0 comments:

Post a Comment

 
;