Monday, February 27, 2012

School Of Computing



salam ehem inilaa bgunan aku "College Art and Science" atau singktanya CAS. 3 thun aku ak tcampk kt snie bak kta owg fakulti akula school of computing smua dekan2 IT, staff apa2laa kt snie ehem tpi bkn smualaa mcm kos multimedia bgunan lain ini utk kos teknologi maklumat shja. first class rituu utk statisitik IT cehh mati siot mncri nmpk bgnan kcil tpi Allah shja taw. mmg leh sesat. tpi xdala smua kls aku kt snie ada gak kt fakulti lain. aku yg junior ni pon terkial2 cri kels tnya senior pon arghhh "maafla sya xtaw" haha last skli tnya general ofis laa. seriuslaa mmg leh sesat mcm rini kls aku dpndahkn fuhhh bpeluh aku cri upenya kt bgnan bru. aku mlanya dh pk giveup nk blik bilik tidoo pnteng kls sbb kls xjmpa. hahaha krna ilmu sukar didapti usha tgga kjyaan yeayy pi gak. jmpalaa ameen. tpi ada owg kta fakulti CAS ni bgnanya pling bnyk emm xtawla btoi atau x tpi aku tgok wat sma ni lehlaa. papepon just enjoy the life at here.. PEACE NO WAR

0 comments:

Post a Comment

 
;