Friday, February 24, 2012

My Campus Life

salam. wau lma gak xupdate blog smua ni gara2 kerna ke"busy"an mnikmati alm cmpus haha alhamdulillah kini dh jdi wrga UUM huhu akn brusha utk pbaiki kslpn lalu nila msanya utk bngkit xda dh nk dok bragan, mngelamun. sbnar lma xonl9 sbb wifi xdok leh main so kne laa tggu tpi rini no matrik aku dh aktif haha spnjg hri dok blik mnghadap lptop ajaa lyan learning zone, portal uum kaji smuanyalaa jdi profesor unit IT kui3 dlm 2 mggu ni bnyk pelajri bak kta owg kt IPTA besar2 ni smua tmpt adlh ilmu so ilmu bolh cri dimana2 kt snie gak mcm2 spesikasi owg leh knal haha aku tcampak kt DPP "dewan pginapan pljar" TM arghh jauh gila nk kekels tpi bak kta owg stp lngkh ke kels dgn nawaitu baik so phala pon dpt mcm pi msjid gituu tpi aku naik bas haha gile la nk bjalan kaki dgn baju kemeja tli leher tcekik kt tengkuk haih smpi kls bsh lejun gituu.

gmbr ni adlh hdiah dri sesowg bgelar yg tbaikla. dia bgi sbb aku dh bjauh arghh  rindu smuanya tq "D"

               Selain itu aku jga jmpa kwan bru dsini haha tpi wat msa ni bdak colgis dn cob cas? haha enthlaa xjmpa skepala lgi. papeon kwan biar bjuta msuh jgn sma skli. seriuslaa aku kta bljr snie mmg beza gila smuanya kne onl9 sblom pi kls kne check kt portl xpon learning zone yolew smua hebahn dcampk situ kls btal, asgment, slide dn lain2 la kene laa peka. aku plak skunk hp problem hampehla skli msej 1 jam kne tggu sbb loading sending pastu dlm 1 msa tu leh dpt 20 msj dri kwan haha mmg gilalaa hp ni nk kta line bkn sbb mmg full so aku pjenguk hp member leh plak. geram2 so mgkinla kot nk beli hp lain sbb ssh gilala nk cri info. gmbr cmpus xda skunk mls nk tgkp. so kowg nk tgok taip jewla goole search. huhu peace =)

0 comments:

Post a Comment

 
;