Thursday, February 9, 2012

Jejak Akhir

salam. em agk lma gak xupdate ctew huhu mmbuat bz ajaa haha pejam celik dh tingal bebrapa hari jew mnjadi wrga ipoh pasni 3 tahun insyaAllah jdi wrga kedah plak. emm sdih, excited, bert jiwa pon ada mcm2 prsaan tpi papepon kne gak pi xbolh nyesal sbb ini adlh impian aku utk mnjejak kaki di ipta huhuuu alhamdulillah tcpai gak azam 2012 aku erk ameen. skunk mcm biasa laa bz kemas beg, iron bju (nk iron kt sna mls biaslah tmpt bru nk gak cuci mata plak), check dokumen fotostat smpi dh leh wat bku thesis haha blambak blik aku ni kertas2 nk dsahkan, pastu nk beli skit brang alat tulis mcm biasa pen 3 aja dn bku nota (buku conteng time klas bosan) haha kat rak bku aku ni ha dh ada 8 bku nota tebal spnjg bljr diplma rituu smuanya ada skit2 nota study dn jgak lukisn grafik imiginasi aku haha.

sebnarnya tak taw nk letk gmbr apa so letk jewla gmbr ni smbl tu renung2kn dn slmat beramal huhu

            insyaAllah 13.2.2012 aku dh gerak pi kedah dgn fmily smbil tu gak family vacation trip la. mnginap kt homestay dkat2 dgn unvct xtawla cmnew leh jmpa homestay tu mmg dh rezeki la kut alhamdulillah ameen trima ksih ya Allah permudahkanlh pjalann kmi. =) em dlm sisa2 masa yg tggal ni mcm biasa mmuaskn tidu kt katil ksygan aku arghhh bestnya ada aircond kt U kipas hampeh laa. ='( tpi kt U nnti best gakla coz ada kolm renng (wlpon aku xreti brenng tpi nk pi jgak tgok), klb memnah dn pling best kelb kuda. ehem nk try la nek kuda kt sna nnti shoping kt varsity mall la haha first time dgor dlm U ada shoping complex aku igt nk join klb golf tpi cehh tgok yurn mcm dh bloh ipad aja. haha papepon doakn tbaik dsna. ameen =)

0 comments:

Post a Comment

 
;