Monday, February 27, 2012

Apabila PEREMPUAN 37:1 LELAKI

Salam.. "Apabila PEREMPUAN 37:1 LELAKI" hahaha standard la kat semua IPT mna2la perempuan lbh rmai dri laki. kt snie pon smalaa tpi pling aku tabik laa pompuan kt snie mmg mcam pnah ambk kls ragbi jew. ahaha sbab apa aku kta cmtu cer tgok time naik bas wauuu gila laa tolak2 xksh dah spa owg yg kt dpan dia asalkn dpt msuk duduk. xpndg kiri knan lnsung tolak jew aku plak rimas sbb aku adlh mngsa kjadian. tpi ckupla skli kne ishh gila laa sbb aku ni baik gilaa mengamalkn konsep "Ladies First" smpi aku dh tlewat ke kels pas kjadian tu aku plak jdi team ragbhi mampos kau aku tolk smua xbgi chance lnsung aslkn aku dpt naik bas. ehem bkn dayus tpi darurat. msuk kls lmbat knag owg dok usar pnsyrah mla la xsnng dgn kita. urghhh nk jln kaki ke kels bolh tpi smpi kels dh kne cop "aik mndi xlap bdan kew?" hahahaa

maafla gmbr agk hampeh skit sbb nk tgkp ni kne diam2 mna leh trang2 satgi aku plak kne jdi mngsa penolokan haha. ni time pkul 3.30 aku nk blik DPP fuhh bas kdua aku tggu tupon tolak2 gak sbarjewlaa

             Walaupon ak dok tolak2 owg tpi aku beralas xdala tolk trus straight da point kne gak jga tatatusila kui2 bak kta owg bjet gentlemen. =P rmai gak yg dok tnya dh ssh nk pi kls trnsport jam bwakla kndraan arghh  kt snie bwk kendraan thun kdua je bloh tupon mcm2 kne wat ujian la pmeriksaan apa tah mcm leceh jew mls eehh. aku cdg nk bwak bsikal ajaa (xkn nk pi kls naik bsikal makeup 10 inci tbal, rmbut tpncak, tli lher bkilau jtuh saham) ahhaha PEACE NO WAR =)


0 comments:

Post a Comment

 
;