Thursday, October 13, 2011

Fight For Love "Lawan Untuk Kerjayaan"


3 bulan suda berlalu menjadi graduan lpsan diploma. smpi skunk aku msih mncri peluang pkerjaan dan misi utk smbung berlajar. yes aku mmg agak memilih pkerjaan hahaa. takpew2 ada rezeki insyaAllah takkan kemana. doa aku pda Dia tk pernh ptus utk mnghrapkan sesuatu agar mnjdi realiti. usha tgga kjyaan impian aku kini ingin mengegam segulung ijazah sarjana muda insyaAllah dn menrealasasikan smua mimpi aku. walaupun kini aku sering tjtuh kerna tomahan keliling arghh aku akn aggap sbgai kekuatan bgi aku. impian aku tkkn sekali mjdi debu. perjuangan aku msh jauh dan akulah owg yg akn memperjuangkan perjalanan tsebut. wish me gud luck n "doakan yg terbaik" =)

1 comments:

Xans said...

perghhh...da tuka template baru XD
nway..wish u luck =D

Post a Comment

 
;