Saturday, October 29, 2011

Takkan Berhenti Berharap

hoooohh khidupan ini smakin btambh sukar dan beban ditangung smakin bebal. tapi aku cba than wlpon kekdang tu tjtuh krna tdk snggup hdapi lgi namun krna semngat aku truskn perjuangan. em hari ni aktiviti bz skit coz ada orang khwin jirn sblh. pastu pi KARNIVAL PERKEJAAN temuduga tbuka hahaa best gak la sbb tiba2 ada owg puji aku smart cewahh pkerja jobmalaysia ckp k. aku try la mhon kerja sbuah syrkt swasta tu hrap2 dptla tmuduga ptama jew tdi dgn pkai sluar jeans bju tshirt ksut slipar adoiii. depa tnya la knpa pkai mcm ni klu dh taw ada intview aku ckpla bru hbis function. cewahh speaking nsb bek yg tnya tu owg kta aku smart aipp jgn jtuh cnta sudaa hindari pkara fitnah ok. smpi kat booth syrkat tu tmudga oleh kakak2 cun. comel2nya smua siap depa kacau lgi aku. "rya haji ni akk dtg rya umah awk boleh?" ahahaa boleh2 sya msak special. senyum sokmo kamu. skunk tggu tmuduga kedua. doakan yg tebaik ok. aminnn

0 comments:

Post a Comment

 
;