Saturday, October 29, 2011

Hati-hati dah

guy lepas kes tmpat psembunyian dadah ditumpaskn oleh polis bukit aman tu kat kwsan umah aku taman meru la dan 2 tmpt lain skitar ipoh gak aku dh tkut nk kuar mlam. pasni kene hati2 coz polis kta ada suspek tlps yg juga tlbat dlm kes samun dan rompak dskitar kwsan ni. ayoyooo cmne ni. skunk aku bwk keta pon tk myelinap dikwsan sunyi mesti mjengah kwsan bchya like pesta chya gituu hahaha. baru2 ni plak umah jirn aku alarm dia bnyi caihh tkjut gak. igt biasa je rpanya smpi polis mai, aku pn mnyibukn diri nk tgok tpi tkut pgang la pyapu cewahh snjata pthanan diri. yolew pkul 1 tgh mlm spa brni kuar sowg2 tgok apa blku kat luar. ada hantu cekik kang. "The Walking Dead NEW SEASON" seram mak taw hahahaa so guys kt luar tu hati2 k. skunk bnyk kes amekaw. smua ni slhkn sekolh tknik kos keushaan pjhat. hahaaa mcm2 teknik perilaku kemanusia.. see yaa

0 comments:

Post a Comment

 
;