Tuesday, November 1, 2011

The Best Day Ever.!!

30.10.2011
Terminal Agribisnies Negara (TEMAN) Gopeng

TEMAN

pada hri ini aku pi lgi karnival kerjaya tu. tpi bkn sowg tpi bdua ehem2 hahaa someone that call kawan? hahaa biarlah rhsia. ehh bkn bdua taw ada sowg member ikut utk mgelakan fitnah cewahhh. ada jdoh insyaAllah menjdilah k. sbnar aku pi krnval tu asl nk cri kerja lgi mncuba nsib. tbca la iklan kat situ jwtn penyelia kt sebuh syrkat swasta smpi kat pgwai jobmalaysia dia kta "adik xbloh mntk jwtan ni sbb kos adk ambk lari drpda bdang ni." adoii dia campk aku kt Programmer sykat lain. dia suhla isi borang ceih isi2 tgok kt blkang borang tu ada soklan math calculus, algebra hahaha adoii kalkulator xbwak buku formula xbwak. try gak wat pastu ketua jobmalaysia wat pguman "perhatian kpda smua syrkat sila ttup kaunter pda pkul 4 tepat" aku tgok 3.30 soklan bru stngah mjwab emm mls aku trus balik. aipp hujan nsb bek dia bwak pyung. gentlemen skit aku pgang pyung k romatik laa sgat. blik umah tu kli ni bdua sbb member dia blik dgn kakak dia. haha nk ajk minum sbb dia kta nk mnum ais kcang tpi kdai tu tutup alahai kcewanya dia. xpew2 len kli pi lgi k. ahak2. the best day ever laa gituuu

0 comments:

Post a Comment

 
;