Sunday, November 27, 2011

Keep It Up.!

salam maal hijrah semua. hoho so smpena hari hijrah ni apa yg kowg hijrahkn tpi biarlah kearh kbaikn k yg buruk hjrahkn pda yg baik yg baik pulak hijrhkn pda yg lebih3 baik ok. sucikan dri dari sgala pkra2 mugkar dn dosa.. aku plak tgh brusaha nk brubah la tpi ak berazam dn bniat agar thun bru islam dpt aku msuk U andai tlaksana impian tu insyaAllah ak nk brubah itu nazar aku. dh tiba msanya nk mningkat diri serta merealasasikn cita2 aku. cita2 akn terlaksana klu kita usha klu x hnyalah ibaratkn mncurah air ke daun keladi. mcm kowg cita2 dn impian besar mhu hdup mewah, gji bsar tpi jgn jdi mat jenin jew angan2 tpi biarlh dgn usha. tpi mat jenin tu wlpon angan2 tpi dia pon ada gk usha erk nk bjya cma nsib mlang ajaa hehe so keep it up ok. dlm post ritu kn ada tntg event open house so aku dewlaa wt video slideshow just simple2 jew nk jdikn kongsian wat advance2 plak kang mals nk memikirkan hahaha lyan ajaaa yooo "For Your Love"


0 comments:

Post a Comment

 
;