Wednesday, November 2, 2011

Today Activities..


ohoiii arini aslnya nak kuar jap cari barng klu ikut prncgan awal la tapi dsbabkan esok ada temuduga kedua kenelaa prepare dari segi ilmu. hbis semua latr blkg syrkat tu aku study sjrah pnbhan dn aktiviti juga lain2 info. dsmping tu gak aku stdy skit IT yolew refresh blik sbb jwtan aku mntak ni ada kaitan dgn IT. skunk tk leh ckp papela lgi sbb not sure dpt atau tk. aku hrp dptla. wish me luck esok. hrp ini la rezeki aku utk mnimba ilmu dlm mncri pgalamn. hope get it. ehh sambil mncri mklumat tdi tu aku sja2 laa isi msa lpang main facebook tbukala group batch IT aku dlu atenyaa nak wat open house sempena aidiladha ni merngkap juga mjlis reunion gituuu. prgam ni mmg dlu dh lma rncg nk ajk gathering sma2 la shoping tgok wyang tpi last2 cancel sbb faktor umur? ahhaa faktor kesbukan harian. alhamdulillah la akhrnya jdi gak wat mkan2 jew pastu smbang2 sma2. raya kedua ti tpi xconfom la pi tkut hgway jaln sesak. rya katakan. doakn tbaik jew. gmbr ats tuu aku edit tdi hahaa ala2 kad jmputan laa sgat. sja mgacau dia my BEST FRIEND k. simplysiti laa tu taja ahaha layaannn k. opss yana halim sowi k ambk gmbr ko tk btaw. secret admire gituuu.

0 comments:

Post a Comment

 
;