Tuesday, November 22, 2011

Teman Baru Ku


haa kali ni nak share la ctew. pristiwa ni asyik belaku ajaa time rmdhan lgi. tension aku watnya terutama musim hujan dn bnjir ni. haaa nk taw pebendanya nyamuk la adoii rimas aku. dok tgok tv skjap dh kene gigit. klu sekor tu oklaa ni dh mcm perang kedua aja. smiggu dua tu leh la sbor ni dh bebulan. tension siot nk tgok tv, men lptop dn apa2 aktvti la msti nyamuk mnghingap. yg xleh thannya gigit kt kaki aku je. baru2 ni kaki aku injured terseliuh dua2 pastu nyamuk lak gigit kat kaki haihhh aku xleh sbor dhh tension aku dok tgok tv xselesa mgalahkn pompuan bsalin ajaa aku sembur gna ridsect tpi dtg blik vengong tol. tpi hri ni aku dh beli 1 ubat "Mosquito Repellent" hahaa sapu jew kat kaki pastu wt kajian kt tmpat bnyk nyamuk yess sekor pun xmaw hinggap. skunk ubat ni jdi teman baru ku seblom ni ridsect. kui3 yolew nyamuk ni bhya taw mna laa taw pmbawa kuman kew demam dengi kew HIV ke. so hati2 k. take care see yaa "All Your Love"

0 comments:

Post a Comment

 
;