Saturday, October 1, 2011

Job & Career Fair 2011

hari ni pi job fair kat dataran (MBI) ipoh fuhh ramai gilaa owg. aku pi plak time MB perak turun nk rasmi ktanya ptutlaa sesak. ops aku tk pi sowg tpi dengan 2 gadis menyibuk hahaha gurau jew. pusing2 sana ada plak IPTA fair. niat aku memg nk smbung study aslnya tujuan utama nk cri lubang2 kerja kosong tpi tersimpang niat berlajar. tany2 pi tnya kt semua universiti btaw kelyakan dan bla2 detail alhamdulillah berita gembira aku dpat. sekrang aku kene berdoa dan usha lebh agar menjdi impian. kerja tu satu pun aku tk phon esok inysaAllah merantau blik. ehh2 sat aku pi sana tgan kosong melengang tpi blik hahaha dh mcm shoping pamplet jew.. layan sudaa haa lupa plak time kt fair tu ada laa tjumpa beberapa member sowi2 bukan sombong ya cuma kureng nampak. ahhaa jgn lor marah yaa.(mmg aku sombong pon hahaa)

semua pamplet berkaitan pendidikan. ehh ada tersesat satu la hahaa

0 comments:

Post a Comment

 
;