Thursday, January 19, 2012

Bila Azam 2012 Yang Pertama Tercapai... ٱلۡحَمۡدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلۡعَـٰلَمِينَ

Salam.. ٱلۡحَمۡدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلۡعَـٰلَمِينَ huhhhh slma 6 bulan duduk rumah tnpa sbrang aktiviti akhirnya beakhir pda 16.1.2012 pkul 12 tgh malam. emm (baca POST sebelum ini klu nk taw kisahnya) kini aku sdang bz mengemas kini mklumat, get data yg diperlukan, fikir nk bwak apa disana nnti check blik bku2 yg bolh dpkai, mncri bantuan kwangan mcm yayasan perak em so agak bz la erk rini bru jew settle kt yayasan perak pasni try plak MAIP mna la taw dpt bntuan kureng skit beban. arghh lupa aslnya nk menrahsiakn tntg twaran msuk unvct ni tpi tiba2 tsebar luas plak mngalahkn gosip artis. aku btaw sowg jew tupon sbb dia tolong aku tgok2 bkak wall fb pnuh owg post ucp thniah kt timeline (wall) pew leh wat kn bnda dh tsebar tpi nsb bek bnda baik ehem2 hrap xda la owg nk pk sbb riak or blagak.

         Aku cba elakan bnda tu insyaAllah sbb bnda ni adlh kebaikan dn sbuah kgembiraan yg dikongsi bsama. jgnlaa ada phak bisik dlm hati "uish blgaknya dia ni heboh stu dunia" ehem2 xmaw laa cmtu. sbb tu kat blog ni aku cba nk elakkan btaw aku msuk U mna biarlaa lps lapor diri bru share2 ok. oleh kesibukan mngemas brang2 dn dokumen so nk update blog tu mgkin akn kekurangan lor but still bfungsi utk kongso ctew2 dongeng hahahaa <---(tiba2 gelak freak toll) 14.2.2012 aku dh jdi wrga sna. yg plg happy skli ofcoz la my parents snyum kelegaan. ibubapa mna xgmbra lhat anknya msuk IPTA? cer hbak kat aku. haa so inilh hdiah aku berikn pda mereka. wlpon kekdang aku agk "over n' over again desire let my mind n' see u in me" ksh aku pda mreka ttp xkn pudar wlpon seinci krna depalah tongak kejayaan seowg ank. huhu azam 2012 aku yg pertama dh tercapai. kowg cmnew? sma2 doakn utk terbaik =)  hehe emm gmbr kt bwah ni terlari tajuk skit "GALAXY TAB P1000" tiba2 syok kt bnda alah ni. mgkin laa kot aku akn memilikinya?? hahah nntiknlaa hegu2 =P PEACE

Samsung Galaxy TAB P1000

0 comments:

Post a Comment

 
;