Monday, January 16, 2012

Projek 2012


salam emm lma xupdate blog haha sja membuatkn diri bz 24 hours. mcm besala still mgangur tggu pluang study dgr sok seh atenya 2.2.2012 ada kptsan dri U akn kuar. yaa Allah doa aku pdaMu tk pnh ptus xkn ptus dn aku hrap ia adlh terbaik. aminn. =) ahaa kini aku membuzykn dri follow  family smlam dan pi pantau tpi just 30% ajaa bru dlaksanakan rini pi dgn ayah kekadang tuan tnah kne gak pantau owg wat kerja erk haha lgak gaya bos bsar haha smpi tdi dh 70% siap smuanya aku agk bosan mlhat depa mennebas pokok hutan serapah tuu so aku dok bwah pokok balun rambutan. inilah projek 2012 family kmi iaitu nk wat dusun buah2 project 2011 dh dlaksana kebun getah kini buah plk fuhh mla2 hutan tebal kini lpang mcm pdang bola tnh ni klu wt rumah banglo duduk 4 owg nk pi dapur ajaa kene bwak bsikal. luas gilaa 6 bji umah leh laa kot watnya. mcm2 berlaku mesin jentera hidrolik ni rosak la jem la ouch spnjg hari kene tggu dgn hujan adoyai sbor jewla smpi umah 7.00 ptg emm lht tgn ku dn kaki dh mcm mnerjah hutan amazon calar sna sni arghh biarlaa who cares huhuu bru rock erk.

         Papepon enjoy sbb dpt mnum air kpla muda frsh gila dri tnaman pngalan arwah tok dhulu. esok kene pi lgi utk skunk msih fasa 1 mmbuang pokok2 yg hampeh fasa kedua kene ratakan tnah pastu pmbakaran tbuka?? haha fasa 4 bru bcucuk tnam. mcangkul not my job bubye laa aku akn ktakan tpi dsebalik kseronakan our family ada gak beberpa org mmdang dgn pnuh "kepuasan hati" arghh mampos pigi apa yg our family wat adlh btul kowg ajaa yg slh dahla mngambil hak owg leh plak xpndg puas hati oii ada htam ptih k. nothing realy matter.. go away ur #### <-- bkn mncrut sja nk wt gimik kui2. ahahaa nnti lgi 3 thun mehlaa dtg dusun ni erk. mcm2 buah2 akn dtanam bkn free erk beli laa nk fresh dri pokok kait sndri yg ready made pon ada hahhh ni smua lgi 3 thun akn dtg inysaAllah. ameen doakn tbaik ajaa. PEACE




0 comments:

Post a Comment

 
;