Sunday, January 22, 2012

My Checklist LOL.


salam. kini dh tiba msa nk berpacking wlpon msh lmbt xmaw wat last minut erk. so inilh checklist aku. bnyk kene prepare nmpk jew skit tpi pecahan dlm tu fuhhh.. ehem aslnya xmaw lgi btaw aku msuk mna kn tpi dsebbkn rmai dok tnya aku smpi aku mls gilaa nk ctew ulangan2 rncgan kt tv pon ulang pon 3 kli aja ni aku haihh pnat mnaip dn rmai gak yg dok dh taw yg pliknya cmnew erk leh taw ni haa emm so dgn rsminya aku dpt unvct hehehe bca sndrilaa kt checklist tu erk no 9. kos apa? kos sma teknologi maklumat emm bca snrai sbjek akn diambil wauu mmg taff mcm mohammad ali gila2 pnya yg xbloh bla sbjek Kejuteraan Perisian. bloh jdi bill gates cmni haha wt software. papepon wish me good luck at there dn doakn utk tbaik sesama kitaa. woohoo.!! wasalam PEACE NO WAR

0 comments:

Post a Comment

 
;