Friday, January 27, 2012

Tak Ramai Tapi Seronok

26.1.2012
KFC Kuala Kangsar Perak


            Urghhh rini aslnya ada "Gathering Celeberation" bdak2 ex it kisdar dlu tpi last2 yg dtg emm xsampi 1 kels pun xpewla walaup xrmai tpi kmi appy wlaupon xmeriah tpi tetap seronoh ehh mcm sma ajaa. hehe mmg funz laa dpt jmpa kwan2 lama trutama plak yg 1 kepla haha hbs 1 kfc tu kmi punya sbb smbg mngalahkn dewan parlimen la yg mngejutkn skli adlh tiba2 tjumpa kerbat "waheeda wasini" haha mmg best laa lgi. dlm ptemuan tu aku dpt gak ilmu tntg study. dengar dia ctew wauu mmg taff trutama sbjek math statitik dgrnya lbh parah dri diplma dlu smpi aku tbawak2 dlm mmpi adoii yaa Allah kuatkn lah semngatku agar aku dpt harungi dgn kekuatan yg mnuju kjyaan ameen. sblom aku lpk kat "KEP AT SI (kfc)" ni 25.1 nya aku lpak kt umah sewa member lma yg lennya bak kta owg "Geng Kami" haha mmg riuh gilaa la smbng2 mcm xpnh jmpa 40 taun kui2 mlm tu kmi wat gila2 lepak kt tman pemainan budk2 smpi 1 pgi gakle haha smbang2 laraa urghh mmg best siot. ehem bkn sowg jew aku tpi btiga ajaa. settle smuanya aku pon blik ipoh 2 arie aja di bndr draja bnyk gak prbhan kolj aku pon nk naik traf  "Kolej Universiti Islam Sultan Azlan Shah" dh siap tmpal banner xsmpt aku nk snap picturenya. aku jgak nk mnta maaf kt depa smua wat clearance yolew mna taw 3 taun akn dtg xjmpa dh bz msing2 kita hnya mmpu mrancg Allah yg mgetahuinya so sdiakn pyung sblom hjan. tpi xsempt nk mntk maaf kt owg yg pnh aku ktuk2 ishh aslnya nk jmpa tpi emm.. skunk time for packing2 checklist siap2 brang sbb i'm going to kedah yeehaa wish me gud luck bubyee PEACE

0 comments:

Post a Comment

 
;