Saturday, January 21, 2012

Kini Mampu Tersenyum. =)

salam. kekadang bila difikirkan betul kew aku dpt msuk U ni. hahaha mcm mmpi aja klu tpi ini bukan mmpi. betul2 bkn cubaan alhamdulillah syukur pda Allah. ehem sejaht mna kita, steruk mna perngai kita dn sbnyak mna juga dosa kita lakukan nescayalah Allah xpernah lpakan kita. doa yg ikhlas lhir dri kejujurn insyaAllah Dia tetap akn dengar serta makbulkn cuma kita kene percaya dn jgn ada prasangka yg buruk insyaAllah. oleh itu bersihkn diri dri sikap prasangka yg negatif. aku bsyukur sgat2 kerna Allah telh dgar dn makbulkan doa aku slama ini.

      Jdi apa pun ko inginkn doalah dgn ikhlas dn jujur tpi biarlh meminta untk kebaikan. andai termakbulkn jgn plak kita lupakn Dia. bahkan tmbhknlh kesyukuran pdaNya dgn bdoa, perbaiki solat dn berbuat baik. aku akui dulu mmg agk ehem2 fham2la pas Dia berikan aku "hadiah" yg teramat aku hrapkan kerehdaan Dia (Allah s.w.t) bru aku dpt hidayah dgn cuba berubah dgn lbh bsyukur dn cuba mengelakan penkara yg mnambahkn dosa. insyaAllah klu kita bnar2 ikhlas utk lakukan kbaikan kita akn perolehi nikmat drinya samaada didunia taupon diakhirat kelak. ameen. so renungkan dn selamt beramal. <--- aku tgur ini utk anda serta untk diri sya sndri. bak kta owg yg baik kita taladani yg bruk kita hindari. PEACE NO WAR

0 comments:

Post a Comment

 
;